Маркетинг жөніндегі директор

Маркетинг жөніндегі директор (Chief Marketing Officer) ― топ-менеджмент санатындағы басшы. Оның міндеттеріне маркетингілік стратегияны жетілдіру, баға белгілеу, мамандар штатының жұмысын басқару, маркетингілік іс-шаралардың өткізілуін бақылау, қымбатқа түсетін маңызды шешімдерді қабылдау және т.б. кіреді.

Филипп Котлердің түсіндірмесіне сәйкес, «Маркетинг дегеніміз ― компания үшін сатып алушының ең жоғары құндылық болып табылатындығына оның сенімін қалыптастыру жолымен тұтынушыларды тарту, сақтап қалу және санын көбейту, мақсатты нарықты дұрыс таңдау өнері және ғылымы болып табылады», сондай-ақ «нарық қызметін реттеудің және тұтынушы мәселелерін ұғынудың реттелген және мақсатты үдерісі болып табылады».

Маркетинг жөніндегі директор заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді, нарықтық конъюнктураны оқып зерттеу және сұраныстың төлеу қабілетін анықтау әдістерін, өнімнің сипаттамаларын, ерекшеліктерін және тұтынушылық қасиеттерін, оның отандық және шетелдік баламалардан ерекшелігін, бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс жасау әдістері мен тәсілдерін керемет білуі тиіс, сондай-ақ теориялық білімді тәжірибе жүзінде қолдана білуі тиіс.

«Маркетинг жөніндегі директор» мамандығы бойынша кәсіптік қайта даярлаудың қашықтық бағдарламасы еңбек қызметінен қол үзбестен, тәжірибеге бағдарланған қажетті білімге, машықтарға және ептілікке қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бұл оқу «ВТУ» Мәскеу технологиялық институтының вебинарлары тізбегіне тыңдаушыларды қосуды көздейді және кәсіби тьюторлардың толық қолдауын: курстық жұмыстарды талқылауды және рецензиялауды, электрондық семинарларды өткізуді, тыңдаушылардың сынақпен байланысты мәселелерін шешуді тұспалдайды.

Бағдарламаның мақсаты:
«Маркетинг жөніндегі директор» мамандығы бойынша кәсіптік қайта даярлау бағдарламасының негізгі мақсаты ― тыңдаушыларға тәжірибелік бағдарланудағы қажетті білім беру, ұзақ мерзімдік жоспарлау және басқару машықтарына дағдыландыру, нарыққа тиімді талдау жасауды, маркетинг әдістемелерімен және құралдарымен жұмыс жасауды, кез-келген қиындық деңгейіндегі қалыпсыз міндеттерді жедел түрде шешуді, қойылған мақсаттарға қол жеткізудің шығынсыз жолдарын табуды үйрету болып табылады.

Бағдарламаның түлектері:
Түлектер ресейлік және шетелдік компанияларда маркетинг жөніндегі директор қызметінде жұмыс істей алады.

Длительность обучения:
от 6 до 8 месяцев.

Требования к абитуриентам:
Диплом о среднем профессиональном образовании (техникум или колледж) или диплом о высшем образовании (бакалавриат, специалитет, магистратура и пр.).

Дополнительно:
По факту успешного завершения обучения по программе профессиональной переподготовки слушатели могут быть зачислены на обучение по программе MBA по специальной цене и с возможностью перезачета ряда дисциплин. Каждый запрос рассматривается в индивидуальном порядке.

Дипломы:
По окончании обучения выпускники получают диплом о профессиональной переподготовке, дающий право осуществлять трудовую деятельность по выбранному направлению.

Формы и стоимость обучения:

Заочная с применением ДОТ
345 000 тенге
445 000 тенге*
445 000 тенге

*Бағалар [check_your_javascript_for_see_date_and_project]

Толық оқу курсының құны көрсетілген, қосымша төлемдер жоқ;
Бастапқы жарнасы 0%-дан басталатын, 36 айға дейінгі мерзімге білім беру несиесі ұсынылуы мүмкін.