Маркетинг және сатулар

Тек маркетингпен немесе тек сатулармен айналысатын бөлім болып табылатын немесе осы екі функцияны да бірге алып жүретін ірі бөлімше болып табылатын коммерциялық бөлімшелердің басшыларына бүгінгі таңда жекелеген машықтар мен құзыреттерді жүйелеу жетіспейді. Бұған қоса, маркетинг жөніндегі мамандар – сатулар жөніндегі мамандардың жауапкершілігі саласынан жақсы хабардар болуы тиіс, және керісінше, сатулар жөніндегі мамандар – маркетинг жөніндегі мамандардың жауапкершілігі саласынан жақсы хабардар болуы тиіс. Тек кешенді тәсілдемені пайдалану арқылы ғана Сіз заманауи бәсекелік ортада тиімді жұмысқа қол жеткізе аласыз.

Moscow Business School мектебі мен Moscow Technologival Institute оқу орны MBA Marketing and Sales бағдарламасын ұсынады, оның мақсаты — маркетинг саласында да, сатулар саласында да жұмыс істей алатын басшылар мен менеджерлерді даярлау болып табылады. Бұл бағдарлама Сізге өз біліміңіз бен машықтарыңызды жетілдіруге, тиімді заманауи әдістемелерді қолдануға және міндеттерді жедел түрде шешуге көмектеседі.

Оқудың нәтижесінде Сіз келесіге қол жеткізесіз:

  • Сатулар бөлімі жұмысының өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып маркетингілік міндеттерді басқару және іске асыру, ұзақ мерзімдік маркетингілік жоспарлау машықтарына қол жеткізесіз;
  • Маркетингілік мақсаттар мен міндеттерді түсіне отырып, сатуларды басқарудың жаңа тәсілдемелерін ой елегінен қайта өткізесіз және игересіз;
  • Компаниядағы маркетинг пен сатуларды басқарудың кешенді тәсілдемесін пайдалана отырып, жағдайдың дамуын болжауды үйренесіз;
  • Өз компанияңыз үшін сатулардың стратегиясын қалыптастырасыз;
  • Маркетингілік ақпаратпен жұмыс жасаудың тәжірибелік әдістемелері мен талдаушылық құралдарын игересіз;
  • Сату бөлімінің санын есептеп шығара аласыз және оңтайландыра аласыз, бөлімнің және әрбір маманның тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін жетілдіре аласыз;
  • Кәсіпқой және тиімді команданы қалай жинауды білесіз;
  • Кез-келген деңгейдегі бейстандарттық міндеттерді жедел түрде шешуді және мақсатқа жетудің қол жетімді әдістерін табуды үйренесіз.

Дәл осы оқу бағдарламасын таңдау кімге ұсынылады?

  • Маркетинг жөніндегі директорларға және коммерциялық департаменттердің директорларына;
  • Маркетинг жөніндегі менеджерлерге, продакт-менеджерлерге және бренд-менеджерлерге;
  • Клиенттермен жұмыс жасау жөніндегі менеджерлерге және сату жөніндегі менеджерлерге;
  • Маркетинг және сатулар саласына өтуді жоспарлаған менеджерлерге.

Оқудың ұзақтығы және оқу жоспары:

«Маркетинг және сатулар» мамандануындағы MBA Professional бағдарламасы бойынша оқудың ұзақтығы 2 жылды құрайды. Оқу барысында 14 базалық модуль, сондай-ақ қосымша арнаулы бөлігі оқып зерттеледі.

Абитуриенттерге қойылатын талаптар:

  • Аяқталған жоғары білім (бакалавриат, маман немесе магистратура);
  • Жұмыс өтілі 2 жылдан артық.

Дипломдар:

MBA бағдарламасы бойынша оқуды тәмамдағаннан кейін түлек екі диплом алады:

  1. Іскерлік әкімшілеу шебері — Master of Business Administration (MBA) қосымша біліктілігінің берілгендігін куәландыратын диплом;
  2. Master of Business Administration дәрежесінің берілгендігі туралы халықаралық диплом ағылшын тілінде, сондай-ақ, дипломға арналған жалпыевропалық қосымша (Diploma Supplement), шетелдік ұйымдарда ұсыну үшін қосымша аударудың немесе куәландырудың қажеті жоқ.

Оқудың түрлері және құны:

ҚББТ-ның қолданылуымен сырттай оқу Демалыс күндік топта сырттай оқу
2 күндізгі сессиямен Мәскеуде
Демалыс күндік топта сырттай оқу
1 күндізгі сессиямен Мәскеуде және
1 күндізгі сессиямен шетелде
745 000 тенге
(1 095 000 тенге)
1 095 000 тенге
1 095 000 тенге
(1 345 000 тенге)
1 345 000 тенге
1 245 000 тенге
(1 845 000 тенге)
1 845 000 тенге

Бір тыңдаушының толық оқу курсының құны көрсетілген, оқу барысында қосымша төлемдер жоқ.