Маркетингті басқару

Кез-келген компанияның тіршілік етуі — маркетингілік функцияның жүзеге асырылуының тиімділігіне байланысты. Клиенттерді тарту және сақтап қалу, өткізу нарықтарын кеңейту, жаңа өнімді шығару, компанияның айналымын арттыру міндеттерін шешу үшін, біліктілігі жоғары мамандар қажет, ал оларға деген сұраныс күннен күнге артып келеді.

Бұл профильдің студенттері келесі пәндерді оқиды:

  • тарих, философия, логика, құқықтану, социология, психология, шет тілі, іскерлік қатынасу, экономика;
  • математика, статистика, ақпараттық технологиялар, басқару жүйелерін зерттеу, операцияларды зерттеу, жүйелік талдау, басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістері.

Оқу барысында келесілерге ерекше назар аударылады: менеджмент теориясы, жобаларды басқару, инновациялық менеджмент, есепке алу және талдау, қаржы менеджменті, адам ресурстарын басқару, бизнес-үдерістерді үлгілеу, инвестициялық талдау және т.б.

Профильдің арнайы пәндерінің құрамына келесілер кіреді:

  • маркетинг, стратегиялық менеджмент, бизнес-үдерістерді үлгілеу, логистика, іскерлік коммуникациялар, жарнама негіздері, сапаны басқару;
  • кәсіпкерлік негіздері, өндірісті ұйымдастыру және басқару, кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметін талдау, салық және салық салу, бизнес-жоспарлау.

Таңдау бойынша оқылатын пәндердің арасынан келесілер оқылады: маркетингілік зерттеулер, интернет-маркетинг, баға белгілеу, маркетингілік коммуникациялар, көшбасшылық, стратегиялық маркетинг, сатуларды басқару, тұтынушылардың жүріс-тұрысы, жарнама негіздері және т.б.

Оқудың нәтижесінде түлек келесі қабілеттерді иемденеді:

  • нарықты талдауды және нарықтық келешекті бағалауды жүзеге асырады;
  • маркетингілік зерттеулерді жүргізеді және үйлестіреді;
  • маркетингілік стратегияны жетілдіреді және ұйымдастырады;
  • сатулардың тиімділігін және сұраныс деңгейін арттырады;
  • брендті басқару, сатып алушылардың жылы шырайлылығын арттыру жобаларын, жарнамалық және PR-кампанияларды жүзеге асырады және үйлестіреді;
  • кәсіпкерлік құрылымдардың шеңберінде маркетинг функциясын толығымен орындайды.

Жұмысқа орналасу:

Оқуды тәмамдағаннан кейін, осы профильдің түлектері жаңа және қолда бар кәсіпкерлік құрылымдарда, өндірістік және сервистік компанияларда маркетинг және жарнама бөлімдерінде; консалтингілік компанияларда, жарнама және маркетинг агенттіктерінде келесі қызметтерде табысты жұмыс істейді:

  • маман және талдаушы, кеңесші;
  • бөлімдер мен жобалардың жетекшісі;
  • кәсіпкер және кәсіпкерлік командалардың мүшесі.

Жобалы оқу жоспары

BBA: Маркетингті басқару бағдарламасының жобалы оқу жоспарын қараңыз


Оқудың ұзақтығы:
2,5 жылдан 4,5 жылға дейін.

Абитуриенттерге қойылатын талаптар:
Жалпы (толық) орта білім туралы аттестат (11 сынып) немесе орта кәсіптік білім туралы диплом (техникум немесе колледж). Қажет болған жағдайда, бірыңғай мемлекеттік емтиханның (БМЕ) нәтижелері.

Дипломдар:
«Маркетингті басқарудағы іскерлік әкімшілеу бакалавры» бағдарламасы бойынша оқуды тәмамдап, дипломдық жобаны қорғағаннан кейін Сіз екі диплом аласыз:

  1. РФ-ның мемлекеттік үлгідегі бакалавр дипломы.
  2. Бизнес-әкімшілеу бакалавры дәрежесінің (Bachelor of Business Administration) берілгендігі туралы халықаралық үлгідегі диплом, сондай-ақ, дипломға арналған жалпыевропалық қосымша (Diploma Supplement), ағылшын тілінде, шетелдік ұйымдарда ұсыну үшін қосымша аударудың немесе куәландырудың қажеті жоқ.

Оқудың түрлері және құны:

Демалыс күндік топта сырттай оқу ҚББТ-ның қолданылуымен сырттай оқу
395 000 руб.
(600 000 руб.)*
600 000 руб.
169 500 руб.
(279 500 руб.)*
279 500 руб.

*Бағалар [check_your_javascript_for_see_date_and_project]

1 жылдық оқудың құны көрсетілген;
Бастапқы жарнасы 0%-дан басталатын, 36 айға дейінгі мерзімге білім беру несиесі ұсынылуы мүмкін.